Tuesday, December 21, 2021

Florida varmepumpe dating

Florida varmepumpe dating



Forsikringen betalte for det, og vi brukte et selskap som nå er ute av drift, og jeg har en forferdelig tid på å få en erstatning florida varmepumpe dating for viften enn bare mislyktes forrige uke. lyssky drift for å være et datterselskap av Bosch. Carrier varmepumper. Jeg har måtte tilsette litt freon av og til. Greg sier:. Elsker produktet ditt, men hater tjenesten. Florida varmepumper lager noen av de mest effektive varme- og kjølesystemene som er tilgjengelige.





Andre lesere har også besøkt



Vi setter stor pris på din økonomiske støtte for å hjelpe oss med å fortsette å vedlikeholde denne siden! Vennligst vurder en donasjon, florida varmepumpe dating. Merk – DIN nettleser må være konfigurert til å akseptere og lagre informasjonskapsler for «Do Not Show» Florida varmepumpe dating mulighet til å jobbe. Hvis du velger dette, deaktiveres denne popup-en i 30 dager hvis informasjonskapsler er aktivert og ikke slettet, florida varmepumpe dating.


Morselskap: Bosch Thermotechnology Corp. et datterselskap av Advanced Thermal Technologies Sister eller lignende merker inkluderer: Bosch® Buderus® FHP® Chromalox®. Tilbake til merkevareoppføring. Stil 1: Beskrivelse: FHP®-serienumre for kjeler og tanker består hver av sifre med klare, konsistente mønstre delt med bindestreker. Produksjonsåret kan bestemmes ved å bruke det første numeriske sifferet i den tredje sifferserien. Produksjonsdagen kan bestemmes ved å bruke de tre siste sifrene i den tredje tallserien.


Disse tre sifrene representerer den julianske datoen. Bruke ANSI- eller CSA-standardene for å bestemme omtrentlig produksjonsår. De fleste produsenter i dag er pålagt å inkludere produksjonssamsvarsstandarden på dataetiketten. For U. samsvarsstandarden er vanligvis fra American National Standards Institute ANSI.


For Canada er en vanlig standardoverholdelse gjennom Canada Standards Association Group CSA. Mange ganger er begge standardene oppført. Siden disse standardene revideres eller fornyes omtrent hvert 4. til 6. år, kan man med rimelighet anslå produksjonsåret innen år fra etter standarddatoen.


Stil 2: Beskrivelse: FHP®-serienumre for kjeler og tanker består hver av sifre med klare, konsistente mønstre delt med bindestreker, florida varmepumpe dating. Produksjonsdagen kan bestemmes ved å bruke de tre siste sifrene i den andre tallserien, florida varmepumpe dating. Bruk av ANSI- eller CSA-standardene kan også brukes til å bestemme omtrentlig produksjonsår.


Stil 2: EG D Beskrivelse: Ti 10 siffer serienummer som begynner med to 2 bokstaver etterfulgt av seks 6 numeriske sifre og slutter med en 1 bokstav. Produksjonsåret kan bestemmes ved å bruke sifferet med 1. bokstav. Bruk diagrammet nedenfor for å dekode. Produksjonsmåneden kan bestemmes ved å bruke siffer nummer to.


Siden sist oppdatert: 3. okt. Kontakt Bosch Thermotechnology Corp. FHP Manufacturing N. Inspeksjonsnotater. Dette området er reservert for spesielle hensyn som inspektører eller HVAC-utstyrseiere også bør være spesielt oppmerksomme på.


Tilgang til denne informasjonen krever medlemskap. Noen av varemerkene, florida varmepumpe dating, tjenestemerker, samlemerker, designrettigheter eller lignende rettigheter som er nevnt, brukt eller sitert i artiklene til Building Intelligence Center www. org er eiendommen til sine respektive eiere.


Bruken deres her innebærer ikke at du kan bruke dem til andre formål enn til samme eller lignende informasjonsbruk som de opprinnelige forfatterne av disse artiklene har tenkt under CC-BY-SA og GFDL-lisensordningene. Med mindre annet er oppgitt Building Intelligence Center www. org-nettsteder florida varmepumpe dating verken godkjent av eller tilknyttet noen florida varmepumpe dating innehaverne av slike rettigheter og som sådan Building Intelligence Center www.


org kan ikke gi noen rettigheter til å bruke ellers beskyttet materiale. Din bruk av slik eller lignende ulegemlig eiendom er på egen risiko. Denne nettsiden bør ikke stoles på for kommersiell bruk eller tolkninger.


Nøyaktigheten og påliteligheten til den oppgitte informasjonen antas nøyaktig, men er ikke garantert. Byrden for egnethet av informasjon som gis er utelukkende og fullstendig avhengig av brukeren. Under ingen omstendigheter vil Building Intelligence Center eller dets representanter være ansvarlig for tap eller skader overhodet for følgeskader, tilfeldige, indirekte, spesielle eller skader av noe slag, inkludert men ikke begrenset til tap av data, tapt fortjeneste, forretningsavbrudd, tap av forretningsinformasjon, eller annet økonomisk tap som florida varmepumpe dating oppstå fra bruken av eller tilliten til informasjonen gitt i.





liste over online dating nettsteder



Stil 2: Beskrivelse: FHP®-serienumre for kjeler og tanker består hver av sifre med klare, konsistente mønstre delt med bindestreker. Produksjonsdagen kan bestemmes ved å bruke de tre siste sifrene i den andre tallserien. Bruk av ANSI- eller CSA-standardene kan også brukes til å bestemme omtrentlig produksjonsår.


Stil 2: EG D Beskrivelse: Ti 10 siffer serienummer som begynner med to 2 bokstaver etterfulgt av seks 6 numeriske sifre og slutter med en 1 bokstav. Produksjonsåret kan bestemmes ved å bruke sifferet med 1. bokstav. Bruk diagrammet nedenfor for å dekode. Produksjonsmåneden kan bestemmes ved å bruke siffer nummer to. Siden sist oppdatert: 3. okt. Kontakt Bosch Thermotechnology Corp.


FHP Manufacturing N. Inspeksjonsnotater. Dette området er reservert for spesielle hensyn som inspektører eller HVAC-utstyrseiere også bør være spesielt oppmerksomme på. Tilgang til denne informasjonen krever medlemskap. Ethvert av varemerkene, tjenestemerkene, samlemerkene, designrettighetene eller lignende rettigheter som er nevnt, brukt eller sitert i artiklene til Building Intelligence Center www.


org er eiendommen til sine respektive eiere. Bruken deres her innebærer ikke at du kan bruke dem til andre formål enn til samme eller lignende informasjonsbruk som de opprinnelige forfatterne av disse artiklene har tenkt under CC-BY-SA og GFDL-lisensordningene. Med mindre annet er oppgitt Building Intelligence Center www. org-nettsteder er verken støttet av eller tilknyttet noen av innehaverne av slike rettigheter og som sådan Building Intelligence Center www.


org kan ikke gi noen rettigheter til å bruke ellers beskyttet materiale. Din bruk av slik eller lignende ulegemlig eiendom er på egen risiko. Denne nettsiden bør ikke stoles på for kommersiell bruk eller tolkninger. Det at disse delene fortsatt var dekket av garantien hjalp bare litt ettersom arbeidskraften var dyr.


Spol frem til i år i løpet av bare en varm periode, og det mislyktes igjen. Florida Heat Pump var ekstremt treg med å få de viktigste reservedelene til oss, og dette var to ganger bare på forsommeren!


To ganger tilbød vi oss å betale for fremskyndet service, og ingen gang fulgte de. Så gikk hele systemet ned igjen. Da Florida Heat Pump ikke klarte å sende de siste store, dyre delene i det hele tatt – så vidt jeg vet – sluttet vi og setter inn et konvensjonelt system med en anerkjent produsent. Jeg tviler seriøst på, når vi beregner alle reparasjonsregningene, forsinkelsene og det ekstreme ubehaget for å fortsette, at vi i det hele tatt har spart penger.


Jeg kan ikke anbefale noe system laget av dette selskapet basert på vår virkelig elendige erfaring. Jeg bygde huset mitt i enheten min har aldri fungert helt fra starten.


Enheten tok evigheter å avkjøle huset og pluss at jeg måtte bruke vedovnen min til å varme opp huset mitt. Huset er isolert til maks. Min enhet er en 2. Jeg fikk entreprenøren til å sjekke enheten. Han la til en ekstra pumpe for sirkulasjon av vannkilden for å hjelpe til med oppvarming og kjøling. Det hjalp ikke. Kondensatorer fordi de sveller og sorterer ut. Kompressoren i enheten er en ZR22K3PTV. Det som skal være i enheten er en GT Ta mitt råd IKKE KJØP EN FLORIDA VARMEPUMPE GEOTERMISK SYSTEM.


Dette systemet har ikke gjort annet enn å lufte meg tørr på kostnad. Det var ment å redde meg på min elektriske. Jeg ville ha vært borte for å ha satt inn en elektrisk varmeenhet i stedet. Kjøpte vårt Florida GEO-system, men siden den gang har Bosch kjøpt dem ut. Jeg har en lekkasje i fordamperbatteriet. Helt enig med Dale. Gjør deg klar til å bytte ut fordamperspolen, og ikke med et FHP-merke. Vi har i gjennomsnitt to serviceoppkall per år i det minste for en eller annen reparasjon. Installert 3 enheter for jordvarmeanlegg i ny bolig.


mange problemer fra pumper til lekkasjer til til og med behov for å bytte en av kompressorene etter bare 3 år. Veldig dårlig produkt og forferdelig støtte. Vi har 4 av dem i huset vårt, og de svikter oss konstant. Vårt VVS-selskap kjenner oss godt fordi de er her så ofte. Når det er på tide å erstatte dem, vil vi IKKE bruke samme merke!!!! De er verre enn noen varmepumpe vi noen gang har hatt! Min Bosch installert for 6 år siden for 3 år siden byttet ut fordamperspole i forrige uke.


Vi forstår at det er en….. HVORDAN STARTER VI KUNDEN EN KLASSESØK OG GJØR.... BOSH PAY. Jeg kjøpte en florida varmepumpe med Geo Excel-navnet i Det er et 3 tonns system for et kvadratfot hus. Mine strømregninger gikk ikke ned i det hele tatt, enheten går altfor mye. I fordamperbatteriet dannet det en lekkasje som måtte skiftes. Nå igjen i lekk fordamperbatteri igjen. Ble fortalt av entreprenøren at disse er så søppel at de sluttet å selge dem.


Han foreslår at jeg erstatter med en kvalitetsenhet, ikke en Florida varmepumpe i stedet for å sette inn fordamperspoler hvert par år. Disse tingene er useriøse. Veldig dyr feil. Aldri hatt noe produkt som var så dårlig. Hvis noen nevner navnet Florida Heat Pump for deg, løp den andre veien så fort du kan. Denne mindre enn 5 år gamle enheten, hvis en bil, ville kvalifisere for sitronloven, ble plaget av Freon-lekkasjer fra den dagen den ble installert. Etter flere serviceoppringninger så det ut til å avta.


Nå har enheten hatt flere Freon-fyllinger, og servicefirmaet ønsker å selge meg en ny enhet, og sier at spolelekkasjen ville være vanskelig å reparere, og siden Bosch bare har 5 års garanti, vil jeg ha det bedre med en ny enhet.


Bosch-representanten jeg diskuterte problemet med fortalte meg at bare kompressoren hadde 5 års garanti. så uflaks, Dessverre har dette påvirket vår generelle oppfatning av Bosch-apparater negativt, som hadde vært veldig positiv. Dette er den tredje FHP siden og denne ble installert i juni, jeg trenger en ny erstatning. Det ser ikke ut til å være et merke av vannkildevarmepumpe som er pålitelig.


Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre? Kort og enkelt. Jeg har hatt 4 enheter i 9 år, og de er absolutt useriøse. Jeg har brukt tusenvis av dollar på vedlikehold og deler. Bosch kundeservice er patetisk. Ikke kjøp noe som eies av Bosch!!!!


Kjøper pass på!!!!!!!! Disse enhetene suger! Veldig dårlig laget, lekkasjer er beryktet, kontroller suger! HOLD DEG BORTE FRA DISSE ENHETENE! Har hatt to FHP 4tons enheter; begge kjøpt fra FHP før Bosh. Den første varte fra til , den andre varte til En kortslutning i kompressorkontaktens strømforsyning førte til at kompressoren ble utbrent. Kompressor ble skiftet inn og det varte til september. Jeg ser ut til at hvis Bosh kunne fikse problemet med fordamperne deres, ville de nye vært like gode som de gamle.


En bygning jeg tar vare på har 40 FHP i seg. Etter 4 år begynte fordampere å lekke. Jeg byttet ut 12 fordampere.


Nå 3 år senere lekker 2 av de 12 igjen. Min første vannbaserte varmepumpe var en Fredrick som ikke lenger gjorde at den varte i 20 år. Min andre er en FHP og den har vært installert i 15 år. De første 12 årene da store, men så utviklet det seg lekkasje i luftspiralen i likhet med andre kommentarer ovenfor, men jeg fikk den byttet i håp om flere års drift.


Men jeg har hatt vedvarende problemer de siste tre årene med at kompressoren trengte en ekstra kondensator og nå nok en treg lekkasje og en ledningsfeil til høytrykkssensoren, og arbeidet med den ga nok en lekkasje.


Vedlikeholdskostnadene mine de siste tre årene har vært høyere enn strømkostnadene mine. Det er på tide å bytte ut enheten. Jeg leste at enheter kan vare i 25 år. Ikke min erfaring med en FHP. Jeg antar at vi var heldige. Vår FHP har prestert som en mester i nesten 20 år. Den eneste delen som ble erstattet var vannmagnetventilen. Jeg fant den nøyaktige erstatningen for atten dollar i en butikk for vanningsforsyninger.


Antar at de nyere enhetene ikke er bygget etter samme standarder. Jeg vet at kvaliteten på vannet som renner gjennom enheten kan forkorte spolens levetid. Vi har en god tilførsel av vann som pumpes gjennom enheten, samt en valgfri korrosjonsbestandig spole som er et godt alternativ å vurdere.


Vi kjøpte først en Florida varmepumpe i , akkurat da de først ble produsert. Vi holdt på å bygge et nytt hus, men området på den tiden var semi-landlig, uten gass eller vann tilgjengelig. Så måtte sette inn en brønn, som fungerte veldig bra for FHP på den tiden, pluss at vi fikk mange miljørabatter som ble tilbudt.. Systemet fungerte bra for oss helt til kompressoren gikk inn, så vi kjøpte en ny FHP-enhet. Vi har hatt noen mindre problemer med den nye, men den holder strømregningen lav.


Etter 26 år med den andre enheten, er vi sannsynligvis klare for en tredje ny enhet, men er veldig bekymret for at BOSH nå produserer FHP-enhetene, så vi skal gjøre noen reelle undersøkelser og se på andre alternativer i tillegg til FHP. Navn (nødvendig. E-post vil ikke bli publisert nødvendig.


Pris Verdi Ytelse Tilfredshet. Om oss Personvern og bruksvilkår Copyright · Varmepumpeveiledning. York varmepumper Lennox varmepumper Amana varmepumper Carrier varmepumper Trane varmepumper Goodman varmepumper Fujistu varmepumper Mitsubishi varmepumper Bryant varmepumper Payne varmepumper Sanyo varmepumper American Standard varmepumper Rheem varmepumper Florida.


Varmepumper — anmeldelser, priser og mer!

No comments:

Post a Comment